دانلود پروژه کاهش افسردگی پس از زایمان زنان

یک شنبه 30 مهر 1394
ن : علیرضا

دانلود پروژه کاهش افسردگی پس از زایمان زنان

پروژه کاهش افسردگی پس از زایمان زنان

با سلام خدمت شما دوستان عزیز و محترم . گروه ما این بار برای شما پروژه کاهش افسردگی پس از زایمان زنان را آماده نموده و در دسترس شما جهت تهیه هرچه آسان تر قرار داده است . اهمیت این مطلب ما را بر این داشت تا ما این پروژه را با وسواس فراوان جدا کرده و با تخفیفی ویژه در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما همیشه خدمت رسانی هرچه بهتر و صادقانه تر به شما هم میهنان عزیز است. امید است تا زحمات گروه ما که از فارغ التحصیلان برتر دانشگاهی تشکیل شده است، برای شما یا نزدیکانتان مثمر ثمر واقع شده و توانسته باشیم خدمتی هر چند کوچک را با تهیه محصولات با تخفیف و قیمت های مناسب ، به شما ارائه داده باشیم . در ادامه می توانید توضیحات بیشتری را در مورد این محصول مشاهده نمائید:

پروژه کاهش افسردگی پس از زایمان زنان

بررسی تاثیر کلاس‌های آمادگی دوران بارداری بر کاهش افسردگی پس از زایمان زنان

 
فرمت : ورد
 
صفحات:۲۰۰
 

چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر کلاس های آموزشی دوران بارداری بر افسردگی پس از زایمان زنان ساکن تهران انجام شد. این مطالعه از نوع مطالعات شبه تجربی بود. در این پژوهش میزان افسردگی خانم های مراجعه کننده از طریق پاسخ به تست بک انجام شد و سن آزمودنی های مورد پژوهش حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۹ سال بود. نمونه آماری این پژوهش شامل ۱۲۰ خانم بود که در گروه ۴۰ نفری مورد مطالعه قرار گرفتند و همچنین این گروه ها خود به دو دسته بارداری اول و بارداری دوم نیز تقسیم شدند، که در سال ۸۵-۸۴ به درمانگاه قدس، بیمارستان بوعلی و مطب خانم دکتر محمدیاری مراجعه کرده بودند و به صورت غیر تصادفی، در دسترس و داوطلب، انتخاب شدند و پرسشنامه را تکمیل نمودند.



 فصل اول و دوم این پایان نامه موجود نمی باشد

 

فهرست مطالب:

 

 

 

فصل سوم: طرح تحقیق
طرح پژوهش ۱۰۶
جامعه آماری ۱۰۸
نمونه آماری ۱۰۸
روش نمونه‌گیری ۱۰۹
ابزار دانلود فایل


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، پروژه ها و مقالات دانشگاهی، ،
:: برچسب‌ها: دانلود پروژه کاهش افسردگی پس از زایمان زنان, پروژه کاهش افسردگی پس از زایمان زنان, کاهش افسردگی پس از زایمان زنان, افسردگی پس از زایمان زنان, زایمان زنان, دانلود پروژه کاهش افسردگی, دانلود پروژه کاهش افسردگی زایمان, پروژه کاهش افسردگی زایمان, پروژه کاهش افسردگی, دانلود تحقیق افسردگی زایمان زنان, تحقیق افسردگی زایمان زنان, افسردگی زایمان زنان, دانلود تحقیق افسردگی زایمان, دانلود تحقیق افسردگی, تحقیق افسردگی, دانلود مقاله افسردگی زایمان زنان, مقاله افسردگی زایمان زنان, دانلود مقاله افسردگی, دانلود مقاله افسردگی زایمان, دانلود تحقیق زایمان زنان, تحقیق زایمان زنان, زایمان زنان, دانلود مقاله زایمان زنان, مقاله زایمان زنان, دانلود مقاله زایمان, دانلود پروژه زایمان, پروژه زایمان زنان, پروژه زایمان ,